Yumi’s Cells 2.Sezon 10.Bölüm

Sonra İzle
İzledim
Play Video
Reklamı Geç
Bitmesine 5 saniye
Yumi’s Cells : 2.Sezon 10.Bölüm izle
Yumi’s Cells

Yumi’s Cells

Takip Et
Yumi’s Cells : 2.Sezon 10.Bölümünde;

Yumi’s Cells 2. Sezon 10. Bölüm izle, Güney Kore'nin en yeni 2021 dizisinin tüm bölümleri  Full HD kalitede Türkçe Altyazılı izleyebilirsiniz.


Bu bölüm özetiBu dizi özeti DiziKorea tarafından oluşturuldu.

Yorumlar (47)

Popüler Yorumlar

  • yaa noluyor her şey iyice karıştı yuminin arada kaldığı adamlara bak maşallah neyse şimdi şöyleki wung un kıymetini şimdi anladım en azından o yumi ile birlikteyken başka birinden etkilenmedi ve neden ayrıldığını bu sezonda anlattılar ve hala seviyor yumi yi babi ye gelince yaptığı şey belki anlıktı ama biri ile beraberken ki o kişiyle çift yüzüğü bile takıyorken başka biri için kalbinin çarpması üzgünüm ama benim içinde pek affedilecek bir şey değil üzgünüm ama Babi yi affedemem (diziyi izlerken kendimi yumi gibi hissediyorum çünkü yuminin duygularının aynılarını birebir yaşıyorum resmen) bundan sonra ben tamamen Wung un tarafındayım
  • babiyi dövmek isteyen bir ben miiyim acaba?bir de gelmiş özledim diyor yüzsüz, tükür kız yüzüne:D

Tüm Yorumlar

  • son sahneye bak ya işler karışacak valla

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Söyle bi teorim var umarım doğru çıkar. Wung ilk sezonda hücrelerini yumi kadar gormesekte çok gördük en azından babiye göre. Ikinci sezonda da kendisini ve hücrelerini görüyoruz. O yüzden Wung ve yuminin ilişkisi devam edebilir diye umut ediyorum. Zaten bu diziye ahn bo hyun için başlamıştım. Ikinci sezonu da izlemeye niyetim yoktu o olmadığı için. Bu sezonda da yer alması sayesinde izlemeye devam ettim. Ama babiyle ilişkisi devam ederken neden hala bunu izlemeye devam ediyorum diye sorguladığım sırada bu bölüme geldim ve ta daa. Mükemmel bi bölüm olmuştu. Umarım bi sonraki bölümde babi ortalığı karıştırmaz çünkü karakter olarak da zaten yumi ve babi olmamıştı bence. Babinin hayatında biri varken başka birinden etkilenmesi hiç hoş değildi. Wung ile daha çok yakıştırıyorum açıkçası. Sırf ahn bo hyun olduğu için değil ama qjdhsnc. Eğer Wung ile surmezse izlemeye devam edeceğimi sanmıyorum.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Webtoon’u okuyan biri olarak diziyi tamamen bağımsız olarak değerlendirmek daha doğru olacak. Ve son üç bölümde kaçırdığım bir şeyi bu bölümde hatırladım. Biz Yu Mi nin hayatını seyrediyoruz. Erkek karakterleri değil. Onlar onun hayatındaki kişiler. İlk sezondan hatırlarsak öncelik sıralaması vardı. Önce kendi yada işi yada aşkı…Öncelik Yumi …Seyrederken önemli olan onun mutluluğuna giden yollardaki yaşadıkları. Her iki erkek karakterde artıları ile eksileri ile Yumi nin hayatına dokunuyor. Yumi bunlarla gelişiyor. Dizi nasıl devam eder diye fikir yürütmektense her bölümden zevk almaya bakıyorum ben…
  • Şu 3 4 bölümdür heyecanlanmadığım kadar son sahnede heyecanlandım işler karışacak babi ayran gönüllü olduğu için kaybetti ama woong sevgilisi olmadığını öğrendi çaba gösterecek mi geri kazanmak için
  • Kız ne şanslı diyordum 2 adam da dehşetti ama ne yaptılar Kıza valla ben babiyi seviyordum ama yaptını affetmem zor gibi ama adam da baya üzüldü ama diğer kinin yanında babiyi seçmezdim en azında o Sadık kaldı hiç bir kızı sevmemiş ondan onu seçiyorum maalesef bakiyede üzülecek yeni bölüm de öyle görünüyor ama hak etti inşallah 🙏🏻 bari diğer mutlu olsun 3 sezon yapım adam sokmasınlar o nasıl olacak ki kusursuz olmalı ki bunlardan o seçilsin ama zor baksana adamlar illa kızı üzecek bi şeyler bulup ayrılıyorlar onun öyle yapmayacağı ne malum saçma yani hiç güvenim de kalmadı dizi de olsa erkeklere kozda ne şanslı 🍀 diyordum 2 adam da dehşet ti ama içleri biraz fos çıktı ama neyse kızı seviyorlarsa şimdi 😅🫣😩🤣 kız hangisini seçecek 3 adam gelmesem aşırı derecede merak ediyorum valla ben ya 🙈😂🤣

  • Babi hiç geri gelmesin. Babinin yaptığının affedilebilir bir yanı yok. Wung ise çok eskide kaldı bence. Ben bile özlemişim Wung u ama Yumi ile olmaz. Çok düşüncesiz ve soğuk. Yumi ye uygun değil. Ayrıca Yumi Wung u kafasında bitirmiş.Bence ikisiyle de olmamalı ve olmayacakta.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Webtoona göre ilerlerse 3 erkek için bir çok spoi verilmiş kim olacak acaba meraktan ölüceemmm. lee do hyun ve seo kang jeon en yakışanı olur galiba :)

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • 1 saat boyunca sırıtarak izlemişim ve bunu bölüm bitince fark ettim sdngkdgnsdg bebeklerim ya ben asıl sizi özlemişim ilaç gibi geldiniz. Control z aynen böyle devam
  • Ba Bi ye o kadar sinirlendikten sonra bu bölüm son dakikaya kadar o kadar iyi geldikii… Kontrol Z bile sevimliydi. Woong bu bölüm seni böyle görmek çok güzeldi. Şimdi Ba Bi şerefsiz onunla bir daha olmasını istemem. Woong hala çok seviyor kızımızı ama Yu Mi kafasında bitirdi bence artık. Tekrar dönüp iki eski ilişkisinede başlamayacak gibi hissediyorum. Zaten kaldı son 4 bölüm. Haftaya iki eski sevgilide Yu Mi yi geri kazanmaya başlasa, diğer haftada 3.sezonda çıkacak erkek karakter girse. Tekrar barışmadan biter. Woongla arada belki takılır ama Ba Bi ile bence bir daha olmaz. Affedilmeyecek hareketler yaptı çünkü
  • Wung ile olması taraftarıyım. Madem Wung ile olmayacak neden Wung'u diziye dahil ettiniz tekrardan. Bizi neden heyecanlandırdınız. Olmaz ama yaa:(
  • Şimdi düşününce woongla ayrılığı bir sezonun bitişiydi babiyle ayrılık henüz tamamlanmadı yumiyi gaflet anında yakalayacak ama sonrasında noktayı koyacak... 😉 sonrook u 3. Sezona atıverirlerse... 2. Sezonu sırf evlilik fotoğrafını görmek için merakla bekledim bu sezonda 14 bölüm mü olacak acaba öyleyse 3. Sezona hazırlanmak lazım sanırım 😔
  • şu Sahneyi izledikten sonra wungla tekrar başlayıp mutlu mesut yaşasınlar isterdim ama 🥺 babi şimdi geldi biraz kafa karıştıracak ama yumi sonunda netleşecek aşkı geri getirecek olan başkasına karşı sınırlarını çizip sadece sevdiğinde karşı ilgili alakalı olan sonrook seni belliyoruz.... 12. Bölüm de gelecek gibi hadi hayırlısı.... wunga niye üzülüyorum acep ozaman da şimdide yumiyi tertemiz sevdiği için sanırım.. özlemişmiş eğer webtonda ki gibi sonlanırsa babiye daha çok sardırılacak 😅
  • Woong aşkım geldi çok mutluyum ya kdldjdksklx inşallah babi değilde woong la devam eder o diğer erkeği pek sevmedim ben çünkü :(
  • Şimdi birincisi yu babi sen bozuk bir bireysin,ya ben bile etkilendim senden ya kız resmen inanmıştı düzgün bir insan olduğuna kusura bakma benim için yumi sen konusunda çok doğru davrandı bitti. İkinci olarak wung (sana hiç ısınamadım)çok düz biriydi yani düşüncesizdi bence yumi bunun için ayrıldı. Wung belki değişmiş olabilir ama bence yumi sana da dönmemeli açıkcası sırf birini almak için almamalı hayatına yumi’nin hayatına başka bir karekter girip güzel bir profil sergilerse o olabilir ama bu iki yakışıklı doğru kişi değil bence.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • babi outttttt woong in !!!
  • Benim galiba hiç ilişkim olmadığı içn böyle düşünüyor olabilirim ama babi çok güzel seviyordu bu kadar güzel bir sevgiye karşı ben affederim galiba Ama önceki kızdan ayrılılıda bu sebepten gibiydi ondan dolayı da yumi ye hak veriyorum tabi babi nin jinyoung olması terk etmek istememin en baş nedeni bir ahgase olarak ve jjproject ile bu mecralara giren biri olarak ben hertrlü affederim galiba jinyoung yüzünden (ay kendimede hiç saygım yok valla rabbim karşıma iyi birini çıkarır inşallah yoksa Allah korusun zor bir duruma düşerim ben)
  • Yuminin Woong ile niye ayrıldığını bile hatırlamıyor oluşu ve o zaman önemli gibiydi şimdi hatırlamıyorum bile deyişi zamanla değişip Woon a geri döneceğine işaret bence 3. sezon olmayaksa.
  • Webton da da sonra böyle ikisi ile tekrar karşılaşıyor muydu? Değilse eğer 3. sezon olmayacaksa finale kadar arada kalıp ,finalde bunlardan biri ile bitirecekler sanırım.
  • Şu diziyi her seyredişimde yüreğim sıkışıyor. Keşke dememek için ba bi ve woong cum. Yapmıycan...
  • Ne Babi ne Woong olcak arkadaşlar hepimiz paşa paşa Soon Rok beyi beklicez sfkljdjflkj
  • Offf Babi sendromumu atlatamıyorum ya. Bu kadar mükemmel match yakalamıştı yumi ah yumiii kadersizzz yumii
  • Ben oyumu wung tan yana kullanıyorum,gerçekten ayrilmslarinin gerçek bir sebebi Yok gibiydi
  • Babi mi Woong mu? ikisi de değil tabii ki...hehehe
  • Wung'u çok özlemişim en çok da Doyoung - Like a Star Ost'unu duymayı çok özledim. Ben #TEAMWUNG olarak ilerleyeceğim artık. Wung'un aşk hücresinin Yumi'nin ayrıldığını duyduktan sonra yüzünün iyileşme detayına kalbimi bıraktım...
  • yaa noluyor her şey iyice karıştı yuminin arada kaldığı adamlara bak maşallah neyse şimdi şöyleki wung un kıymetini şimdi anladım en azından o yumi ile birlikteyken başka birinden etkilenmedi ve neden ayrıldığını bu sezonda anlattılar ve hala seviyor yumi yi babi ye gelince yaptığı şey belki anlıktı ama biri ile beraberken ki o kişiyle çift yüzüğü bile takıyorken başka biri için kalbinin çarpması üzgünüm ama benim içinde pek affedilecek bir şey değil üzgünüm ama Babi yi affedemem (diziyi izlerken kendimi yumi gibi hissediyorum çünkü yuminin duygularının aynılarını birebir yaşıyorum resmen) bundan sonra ben tamamen Wung un tarafındayım
  • Yaaa kimjn tarafındayım bilemiyorum. Bu arada yorumlar düşmüyor sanırım. Düşüyorda cevap verir misiniz?
  • Abi mim ne derse desin ben babiyi gerçekten çok seviyorum webtoonu okuyanlar ve spoi verenler yüzünden nefret etmek çok saçma geliyo bana hem çok seviyorum hemde çok üzülüyorum zaten webtoonla bire bir aynı olucak diye bir kaide yok fragman bile çok üzücüydü falan işte
  • Babi ciydim yalan yok. Ama birine hisler beslemesi o mükemmel adamı yer le bir etti gözümde. Woong ile iletişim kopukluğu yüzünden bitmişti zaten. Şimdi yumi olgunlaştı woong da öyle. Artık woongla olmasını istiyorum. Ancak olmayacaksa editörle olmasını tercih ederim.
  • deliricem bu nasıl bir ikilemdir ya
  • babiyi dövmek isteyen bir ben miiyim acaba?bir de gelmiş özledim diyor yüzsüz, tükür kız yüzüne:D
  • resmen wong u dream boy yapmışlar gururu yüzünden bitmişti ilişki beraber yaşaması zor biri wong ama en azından kendi ilişkisi boyunca romantik anlamda başka kadınlara bakmayacak sadık biri . sadakat önemli bi şey sen ne kadar iyi bir arkadaş olursan ol babi çok şey kaybettin bu ayran gönüllülüğün yüzünden
  • Webtoonu okuyan varsa cevaplayabilir mi Orada da Woong sonradan böyle geliyor mu yoksa diziye eklenen bir şey mi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Sabah kurban kesmeye giidicez yap şu çeviriyi lütfenn!
  • Tiktoktan öyle çok spoiler yedim ki sinir krizi geçirdim resmen. Babiden de hayır çok yumiye yazık
  • Şu dizinin sırf jinyoung var diye ilk sezonunu bile izledim bana layık görülen bu muydu? Ya allahım zaten ağzıma kadar spoilerla dolmuşum yeter bığhtım
  • Ayyy ne oluyor ne oluyor baya bir Woong sahnesi gördüm çok heyecanlandım çevirmenler fighting 💪
background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1