Twenty-Five Twenty-One 1.Sezon 14.Bölüm

Sonra İzle
İzledim
Twenty-Five Twenty-One : 1.Sezon 14.Bölüm izle
Twenty-Five Twenty-One

Twenty-Five Twenty-One

Takip Et
Twenty-Five Twenty-One : 1.Sezon 14.Bölümünde;

Twenty-Five Twenty-One 1. Sezon 14. Bölüm izle, 2022 Kore yapımı dizisini donma olmadan Türkçe Altyazılı Full Hd kalitede izleyebilirsiniz.


Bu bölüm özetiBu dizi özeti DiziKorea tarafından oluşturuldu.

Yorumlar (54)



Popüler Yorumlar

  • Ağlayarak günlüğüme yazacağım bölüm. 🥺Elleriniz dert görmesin çevirmenlerim. Biz burda nöbetteyiz siz rahat çevirin 🤭
  • Aleyna
    Aleyna Ziyaretçi
    Yaa nasıl okur başkasıyla evleniyor zaten belliydi ,sonu nasıl bitecek sabırsızlıkla bekliyorum cok teşekkür ederim tam zamanında çeviriyorsunuz ellerinize sağlık ☆

Tüm Yorumlar

  • Ağlayarak günlüğüme yazacağım bölüm. 🥺Elleriniz dert görmesin çevirmenlerim. Biz burda nöbetteyiz siz rahat çevirin 🤭
  • Xyz
    Xyz Ziyaretçi
    Beklemedeyim 🙂
  • Bugün gerçek anlamda ağlıycaz büyük ayrılma bu bölümde olucak artık haftaya finali nasıl bekleyeceksek 😢🥺😭
  • Çeviri için fighting çevirmenlerimiz
  • Dizinin adı üzere o yaşlarda tekrar beraber olucaklarmış ya,şimdi ayrılsalar 1 yıl sonra beraber olucaklar sonra tekrar ayrılacaklar mı ki ?? Belki %1 ihtimal bile olsa bizim küçük balerin kızın babası Yi Jin’dir.
  • Yorum yok

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.

  • Kdramalar sayesinde sürekli bişeyleri yapmaya başlıyorum. Bu dizimiz sayesinde günlük ve eskrime ilgi duydum. Eskrimi yapmam mümkün olmadığı için günlük tutmanın önemini öğrendim. Kdrama gibisi yok 👌🏻
  • Sirf evliligini kutlarim sahnesini merak eden ben😬 umarim sonu kotu bitmez🥺
  • Kumsal
    Kumsal Ziyaretçi
    Sonu çok fenaydı düğününü su tebrik ederim dedi ne demek istedi
  • Geldi sonunda bakalim neler olmus
  • Yessiii gelmiiis hemen izliyeyim emeğinize sagliiik
  • Bu bölüm çok duygusal olan bir ben miydim?
  • Çeviri tamamlanmış çok sevindim emeğinize sağlık çevirmenlerimiz çok teşekkür ederim bölüm sonu ayrılık krizine hazırlanıp izlemeye başlıyorum
  • Xyz
    Xyz Ziyaretçi
    Vay vay vay daha girişte yakın geleceği gördük 😥😕 tahmin ettiğimiz gibi bitecek bu dizi.
  • İslim
    İslim Ziyaretçi
    Neler oldu ne evlenmesi oha
  • Büşra Nur
    Büşra Nur Ziyaretçi

    Tahmin ettiğimiz gibi hee do başkasıyla evlenecek. Jinle dostlukları kalacak. Bu bölüm etkileyici

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Kimle evlendin deliriceem ya bu dizi çileden çıkartacak beni imdat

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
    • Büşra Nur
      Büşra Nur Ziyaretçi
      Eski sevgilisiyle evlenmiş olabilir mi ki. Gelecekte eşiyle ayrılmış olabilir bizimkiler belki tekrar bir araya gelebilir
  • Merve
    Merve Ziyaretçi

    Sinirlerim bozuldu.Adam muhabir ve yapması gerekeni yaptı.Bu durumda ne yapmalıydı?Sanki Baek Yijin bu haberi bile isteye yaptı.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • EXO BAEKHYUN
    EXO BAEKHYUN Ziyaretçi
    aga nasıl yani şimdi bu çift baya baya bildiğimiz birlikte olamayacaklar öyle mi diziyi baştan yapsınlar ben bunların aşklarına Ağlıcam
  • Xyz
    Xyz Ziyaretçi
    Ya sonu neydi öyle
  • Mutlu son olur beeeee hayallarimi suya dusuren bolum 😭😭😭😭😭 aslinda basindan beri biliyordum ama boyle tokat gibi yuzume carpilinca sarsildim
  • böylesine samimi içten sıcak bir hikayenin kötü sonla bitmesini istemiyordum neden ayrıldıklarını delicesine merak ediyorum
  • Buse
    Buse Ziyaretçi

    Oha aslında bekliyordum 2000 de yu rim rusyaya gitti 2001 de yu rim ile he doo karsi karşıya geldi maçta ve he doo yendi yani 2009 yılında he doo evlendi demek ki yani 9 yıl sonra he doo başka birisi ile evlendi tüylerim ürperdi çok garip hissediyorum acaba günümüzde nasıllar finale sabırsızlanıyorum

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Esra
    Esra Ziyaretçi

    Alllah aşkına o son neydi öyle nee evliliği tüm hevesim kaçtı yeminle ağlayacağım😭

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Esra
    Esra Ziyaretçi
    Arkadaşlar tahminleriniz neler finalle ılgili? Aklıma hiç-bir şey gelmiyor bu kız kimle evlendi yaaaa :( mutsuz bitmesin
  • Çook ağladım cidden herkesle empati kurabiliyorum nu beni daha çok ağlatıyor. Birkaç bölüm önce Yurim'i sinir bozucu bulurdum ama artık öyle değil benimsediğim bir karakter oldu. Baek Yi Jin vicdanına engel olamadığında ki sonda ağlayışı ve Hee Do'yu görüşü...of bu sahne beni ağlattı,daha çok beni ağlatan ise...Hee Do'nun evlenmesi ama Yi Jin ile değil....Senarist ciğerimi söktün cidden ya...
  • O son neydi öyle yaaa buna hazırlanıyorum ama niye hala hazır değilim ㅠㅠㅠㅠ
  • " biraz geç oldu ama evliliğiniz için tebrikler " ne diyeceğimi bilemiyorum. Üzüldüm.
  • Aleyna
    Aleyna Ziyaretçi
    Yaa nasıl okur başkasıyla evleniyor zaten belliydi ,sonu nasıl bitecek sabırsızlıkla bekliyorum cok teşekkür ederim tam zamanında çeviriyorsunuz ellerinize sağlık ☆
  • Her bölümde mutluluktan olsun üzüntüden olsun ağladım nerdeyse ama en çok bu bölümde ağladım baştan sona kadar 😭😭😭
  • Ne demek haftaya final var ??? AYRICA O SON NEYDİ ÖYLE 🥺🥺
  • yi jin espiri yapmış olabilir evlenmiş olamazlar mı
  • bu çocuğun üstüne sırf yaptığı haberler yüzünden gitmeleri AŞIIRI SAÇMA çocuk muhabir verilen haberi yok ben bunu sunmam yakın arkadaşımı kötüleyemem fln mı desin MESLEĞİ BU yok neden öyle dedin yok neden böyle dedin çocuğu suçlu hissettirmeye çalışmaları çok saçmaaa acayip sinirlendim yurimin suçu yani rusyaya gidiyo işte çocuk doğru söyledi halkını terk edip herkesi hayalkırıklığına uğratcak demesi mi yanlış işini yapıyordu sonuçta
  • Minaa
    Minaa Ziyaretçi
    Bu ülke neden böyle herşeyi abartıyo sanki ülkeyi sattı anasını o yıllarda bu işler onu gerektiriyordu vatandaşlık gibi şimdi dışarıya oyuncu satmak başarı sayılır o zaman vatan hainliğine kadar gidiyormuş ne saçma neyseee o son la ilgili hala umudum var dicem de kızın babası değil o net bence kadın ya kaza geçirdi ya bunama var bazı şeyleri unuttuğuna göre hadi hae do evlendi yijin de evlendi mi acaba biraz artık günümüzde ki hallerini görsek anladık ayrılacaklar neden üzüyorsunuz ki bizi :( taeri çok tatlı bi kadın bayılıyorum
  • Kore dizilerinin drama yoksa bile sona doğru zorla drama yaratma girişimleri. Sanki bütün ülke eskrimci bi kızı tanıyor. Çocuğun da zorla görevini yapıyor diye kendime drama vruması sinirimi bozdu bunun için ayrılmalaır düşünmeleri aşırı zorlama bi neden. Konuşun anlaşın işte görevim bu yapacak birşey yok diye. yok acı verirmiş de neymiş.Altı üstü bi spor muhaberi ayrıca o yıllar sonraki o konuşması sahnesi çok saçma olmuş. Hangi spor muhaberi öyle haber sunar.
  • Morelim bozuldu ya umarım sonu güzel biter😔
  • umarım başkası ile evlenmedin zalımın kızı

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Violet
    Violet Ziyaretçi
    Aahh bir dizinin daha sonuna geliyoruz sonunun mutsuz biteceğini zaten bilsemde kendimi çok kötü hissediyorum bence böyle bir konu ve böyle bir kadro ile daha güzel mutlu bir gençlik dizisi yapılabilirdi çeviri için teşekkürler. haftaya tekrar görüşürüz.
  • Seni döverim ne evliliği ya
  • 2000 yılında ayrıldılar. Bölümün son sahnesinde ağlarken bıraktığımız Yi jin ve onu gören Hee do arasında bir konusma olacak ve ayrılık bundan sonra başlayacak. Belki Yi jin annesi ve Koç arasındaki olayı da anlatır. Buyuk ihtimalle Hee do Yi jin’i arada bırakmamak icin uzak durmaya çalıştı ve geldiler 2009 yılına. Hee do’nun iç sesi hala onu anladığını gosteriyor. Uzun zaman olmuş ama hala aklında Yi jin varken bence aşık olmadan biriyle evlenmiş. hikayeyi onun gözünden izlediğimiz Hee do’nun kızı neden hic kızmadı. Sonucta babası yaşıyor ve kız çocukları babalarına düşkün olur. Hee do’nun aşk evliliği yaptigini sanmıyorum. Ayrıca dizinin senaristi butun bir diziyi sonunu tahmin edeceğimiz sekilde yazmaz, genellikle son bölüme bırakırlar ters köşeyi. Ben hala ters köşe olacağımız bir son bölüm bekliyorum. Neden izledik ki o zaman. Son olarak Yi Jin’i kimse gerçekten anlamadı. Babasının iflasından sonra çektikleri cok zor dönemlerdi. Sonra uğraşıp bir ise girdi, orada da zorluklar cekti ama bu onun son şansıydı ne yapsaydı cocuk ya. 2009 yılındaki o üzgün hali beni cok üzdü. Nasıl yaparlar bilmem ama bize mutlu bir son versinler :))

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Ji woong bu dizide en sevdigim karekter… Eglenceli, duygusal ve saglam karakterli. Umarım onların sonu iyi olmustur. Yu Rim ile hala birliktedirler

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Bence Hee-Do'nun evlendiği kişinin kim olduğu medyaya yansımadı sadece evlendiği yansıtıldı yani ve Yi-Jin ile çok içten konuştular her zaman destekcinim falan diyerek yani evlendiği kişi Yi-Jin olabilir hâlâ umut var ama o zaman da Hee-Do'nun kızı Yi-Jin'i tanırdı :( umarım ikisinin güzel bir geleceği olan bir son olur

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • aslishi
    aslishi Ziyaretçi
    iç sesim Jun Ho oppa ile evlendiler kesin ya diyor. ): ayrıca jun ho oppa ciddi ciddi altın madalyalı bir eskrimci. yine bek ye jin forever ya. ):
  • Pardon da adam muhabir... Kendi isteğiyle haber yapmıyor. Bunun için ayrıldığına inanamıyorum Hee Do
  • mutsuz
    mutsuz Ziyaretçi
    kız herzaman ki gibi bencillik edip oğlanı terk etti. bence zaten hiç bir zaman oğlanın aşkını hak etmedi. oğlan onun için adaleti sağlarken işini bile tehlikeye atmıştı ama kız bir kalemde sildi onu umarım hiçbir zaman mutlu bir evlilik geçirmez oğlan garibim sadece işini yaptığı için böyle teşekkür gördü :(
  • dizi çok güzel haftaya bitiyor ağlayacağım
  • Son 3 bölüm kala senaryoyu hiç sevmedim sıkılmaya başladım 💔
  • benim anlamadığım yi jin işini yaptığı için neden suçlu oluyor ki adamın işi bu ne yapabilir ki başka içim kan ağlıyor...
  • ko yu rimin üstüne çok gidildi... iyi ki na hee do gibi bir dostu var yanında... 🥺
  • yi jine kocaman sarılıp her şeyin geçeceği yalanını söylemek isterdim... dizinin başından beri tek başına çok fazla acı çekiyor...🥺🥺
background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1