Crazy Love 1.Sezon 13.Bölüm

Sonra İzle
İzledim
Crazy Love : 1.Sezon 13.Bölüm izle
Crazy Love

Crazy Love

Takip Et
Crazy Love : 1.Sezon 13.Bölümünde;

Crazy Love 1. Sezon 13. Bölüm izle, 2022 Kore yapımı diziyi donma olmadan Full HD kalitede Dizikorea farkıyla Türkçe Altyazılı izle.


Bu bölüm özetiBu dizi özeti DiziKorea tarafından oluşturuldu.

Yorumlar (20)



Popüler Yorumlar

  • Katılıyorum bende ilk haftadan sonra izlemek istememiştim hatta ara verdim sonra tekrar izleyeyim dedim sonuç olarak burda çeviri için saniyeleri sayıyorum
  • Ay allahım yaa ne kadar güzel ilerliyor derken şimdi Segi denen gerizekalıyla uğraşmak zorunda kalıyorlar. Zaten Baek Sooyoung un da haraketleri pek aklı yerinde bir insanın yapacağı hareketler değil. Her neyse çok gerildim

Tüm Yorumlar

  • Bu dizi ilk başlarında çok yavaş ilerliyordu yarım bırakmayı düşünüyordumn şimdi heyecanla bekliyorum
  • 12. Bölüm sonuna tekrar baktım da şu kız yine sinirlerimi bozdu bir rahat ver artık bu bölümde ağzının payını alacak gibi de hadi hayırlısı çeviri için şimdiden teşekkürler 💜
  • Çevirimiz de %10 kalmış
  • Ben izlemeye kaçar çeviri için çok teşekkür ederim emeğinize sağlık çevirmenlerimiz
  • Buse
    Buse Ziyaretçi
    Çevirileriniz çok güzel sadece sizin sitenizden lzliyorum çevirmeniz bekliyordum tam zamanında gelmişim elinize sağlık teşekkürler 😍
  • Ay allahım yaa ne kadar güzel ilerliyor derken şimdi Segi denen gerizekalıyla uğraşmak zorunda kalıyorlar. Zaten Baek Sooyoung un da haraketleri pek aklı yerinde bir insanın yapacağı hareketler değil. Her neyse çok gerildim
  • Burda bitmemeliydi yaa en heyecanlı yerde bitti 😂
  • Çok ara bölüm gibi bi şi oldu bu bölüm
  • Yine harika bir bölümdü haftaya biteceği için gerçekten üzülüyorum ilk bölümden beri izliyorum bakalım nasıl bir son bekliyor bizi
  • xee
    xee Ziyaretçi
    birisi şu eski sevgiliye osenin hüsnü kuruntun desin yav....
  • xee
    xee Ziyaretçi

    segi denen arkadaşın mezarına gittiği ablanın kim olduğundan noh go jin'in haberi bile yoktur . kendi kendine gelin güvey olmuştur etrafı da inandırmıştır. başrol kızımız var yanında, birde temizlikçi kadınla, hergün görüşen üçlü aplalar varya onlar çözecek olayı bence

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Siyah kurdele
    Siyah kurdele Ziyaretçi
    Offff çıldırcam acayip heyecanlı gidiyorr
  • Yasemin
    Yasemin Ziyaretçi
    çeviri için çok çok çok teşekkürler
  • Orange Orchid
    Orange Orchid Ziyaretçi
    Yaa çok heyecanlı bitti. Umarım Se Gi'nin planı elinde patlar. Şu sandviç dükkanına gelen kız, geçen bölümlerin birinde de vardı. Hatta Shin Ah'ın yanına yanaşıyor gibiydi, Go Jin gelmişti. O kızda bir şey var, onun olayını merak ettim. Bu bölümde Go Jin kıskanç hallerini (hele o bakışları 😂) ve Shin Ah'ın 2. kadının söyledikleri yüzünden Go Jin'i terk etmemesini çok sevdim (2. kadının söyledikleri yüzünden başrol kızın başrol erkeği terk etmesi ve ilişkilerinin sekteye uğraması klişesi) 👍👍
  • Luna
    Luna Ziyaretçi
    Aşırı heyecanlı ilerliyor deliricemmm
  • maya
    maya Ziyaretçi
    Bu Ajumma da kabak tadı verdi sanki adam mecburmuş gibi
  • akışını bozmayan bir dizi çok seviyorum
  • Hena
    Hena Ziyaretçi
    Teşekkürler..
background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1