Big Mouth 1.Sezon 16.Bölüm

Sonra İzle
İzledim
Play Video
Reklamı Geç
Bitmesine 10 saniye
Big Mouth : 1.Sezon 16.Bölüm izle
Big Mouth

Big Mouth

Takip Et
Big Mouth : 1.Sezon 16.Bölümünde;

Big Mouth 1. Sezon 16. Bölüm izle, 2022 Kore yapımı diziyi Dizikorea farkıyla Full HD kalitede donmadan Türkçe Altyazılı izleyebilirsiniz.


Bu bölüm özetiBu dizi özeti DiziKorea tarafından oluşturuldu.

Yorumlar (142)

Popüler Yorumlar

Tüm Yorumlar

  • Normalde bu tarz dizi sitelerinde asla yorum yapmam ancak okuduğum yorumlar beni buna itti. İlk olarak çoğu kişi finalin yapılamadığından veyahut beğenmediklerinden yakınmış. Saygı duyuyorum ancak katılmıyorum. Senarist, choi doha'nın son sorgu sahnesinde de görüldüğü gibi aynen gerçekçi bir şekilde bitirmiş. Bakmak isteyen olursa 39.15 sorgu sahnesinin dakikası. Yorumdan devam etmek isteyenler için ise beyefendi aynen şöyle diyor; "Devam et. Bakalım kanıtlanmış herhangi bir şey alabilecek misiniz? Yarın sabah güneş doğacak, batınca karanlık olacak ve değişen bir şey olmaycak. Ben tekrar belediye başkanı seçileceğim ve siz sürekli bu şekilde adil olmadığını söyleceksiniz". Çok haklı ve çok realist bir replik. Aynen de dediği gibi oluyor. Mahkemede tutuksuz yargılanıyor, belediye başkanı seçiliyor, NK Kimya'ya dair tonlarca kanıt varken birisi bile vatandaşın attığı yumurta kadar leke bırakmıyor adamın üzerinde. "Yarın sabah güneş doğacak, batınca karanlık olacak ve değişen bir şey olmaycak". Aynen de belirttiği gibi bu aşağılık dünya düzeninde değişen HİÇBİR ŞEY olmuyor. Onlarca kanser hastası haberine rağmen halk yine ona oy veriyor. Bastırdığı onlarca ses, döktüğü onca kan, hatta ona senelerce güvenmiş ve körü körüne de olsa sevmiş eşi bile bir çırpıda çıkıyor gözünden. Güç ve iktidarın yanlış kişilerin eline geçtiğinde asla yok edilemediğini gösteriyor aslında senarist. Ne yere göğe sığdıramadıkları big mouse kazanabiliyor hak hukukla ne de hak ettiği cezayı çektirebiliyor Choi Doha'ya. Asla yabancı olduğumuz bir senaryo değil... Ayrıca big mouse'un falcı bey çıkmasından yakınanalar olmuş. O kişilerin heroizme fazla kapıldıklarını düşünüyorum. Alıştırıldığı üzere bu kadar unvan ve isim devleştirmenin ardından hepimiz aşırı güçlü bir karakter bekledik, onda hemfikiriz. Ancak falcı beyin cenaze töreninde yapılan açıklamada bütün taşlar yerine oturdu bence. Ki bu tür yasa dışı güçlü oluşumlar için aynen anlattıkları gibi her alandan müttefik edinmek en akıllıcası olmuş. Falcı beyin motivasyonunun arkasındaki kızının intikamını almayı çok iyi anlamakla birlikte uyuşturucu satışını vs hiç yakıştırmadım. Fakat hızlı para birkaç ahlak ilkenizin silinmesine bakar. Bu da okey. Gelelim karakterlerin hası Ko Miho'ya.Yani ben hopeless romantic biriyim. Aynı derecede de aşka inanmam. Bu çiftin de tatlı bir backstory'si mevcut. O kadar sene de tanışıklıkları var yani zamanla bu denli derin bir sevgi gelişmesi karşılıklı olarak normal. Ancak Ko Miho karakteri bambaşka bir boyut. Yaptığı fedakarlıklar her defasında şaşırttı beni. Hayvan gibi korktuğu çok belliydi bazı sahnelerde. Defalarca kendini cesaretlendirmek zorunda kaldı. Ancak hepsinde kendini toplayıp üstesinden gelmeyi başardı. Güçlü yetiştirilmiş kadın karakterler listesine giriş yaptı gözümde. Ve bir insanın diğerine bu denli sevgi beslemesi bir kez daha içimde gereksiz bir umut yeşertti. Ki bu sonsuz sevgisi de sonunu getirdi aynı zamanda. Kocasının masumiyetini kanıtlamayı o kadar çok istedi ki rusyanın nükleer yeraltı odalarından çakma bir yere sadece bir kaç defa konuştuğu bir mahkumu kurtarmak için (tamam biraz da info toplamak için) sıfır önlemle daldı. Yani sen hemşiresin be kızım. Hayvan gibi sterilize edilmiş ameliyathanelere bile elinizi çitileyerek çift eldivenle giriyorsunuz. Bu nasıl saçmalıktır demekten kendimi alıkoyamadım. Tabi dizinin bunun gibi pek çok mantık hatası da vardı. Hepsine tek tek değinecek olursak zaten ben buradan bir makale ile ayrılmış olurum. Sözümün özü çoğu olay gerçekçe ve biraz da amatörce yazılmış geldi. Villain'lerin karşılıklı hamleleri bazen bariz belliydi. Senaristin hapishane sahnelerini 2 gece uykusuz kalarak yazdığı filan canlandı gözümde. Aşırı akıcıydı (ve buna bağlı olarak aşırı mantıksız sahne içeriyordu). Ancak diğer yarı, satranç hamleleri gibi ilerlemeye başlayıp o da bir noktada aşırı tahmin edilebilirlikle geçip gitti. Her şeye rağmen emek kokan bir diziydi ve oyuncuklar iyiydi. Yorumlara yüzde yüz katıldığım tek nokta Ko Miho hasta yatağında onca emekten sonra çok yorgunun diyip ölüm uykusuna yatarken changho'nun yüzünde aşırı bir kabullenmişlik vardı. Belki biraz da karakterin kişiliğinin öyle olduğunu düşünmek istedim. Hapse ilk atıldığında da direkt olarak savaşmak istememişti yanlış değilsem. Beni asıl rahatsız eden mimikleriydi. Yani Lee Jong-suk'un izlediğim ilk dizisi değildi. İstediğinde yüzünü nasıl ustaca kullandığına pek çok kez şahit oldum ancak o sahnede hüzün eksikliği vardı. Hüngür hüngür ağlasın ya da kendini yerlere atsın demiyorum. Yani bazı sahneleri veyahut duyguları oynarken aşırı ifadeler yapmanız gerekmez. Ufacık bir göz hareketi bile içinizi parçalar bazen. Bu oyuncu da onu yapamayacak kapasitede birisi değildi kanımca. Sahnede bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Sözün özünün özü (neden yorum yapmadığımı hatırladım lol) bunlar benim dizi hakkındaki düşüncelerim. Buraya kadar okuduysanız helal olsun sklfdkgş Bir diğer sabırsızlık yorumumda görüşmek dileğiyle o zaman. Adios amigos!

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Allahım 2. sezon amiiiiiiiinnnn
  • harikaydı teşekkürler korwan ailesi
  • Ben bu finale artık bir 3 gün ağlarım
  • 2. sezon gelmelii yarım kaldı gibi geldi konular eksik kaldı
  • hala bm başka biri gibi geliyor

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Güzel diziydi benim için evet bazı eksiklikler vardı her şey son dakikalarda çözülse de çok gözüme batmadı keyifle izledim
  • Aşırı gerçekçi bitişi çok iyi olmuş çünkü kadın yaşasa bile çok saçma olurdu
  • Üzüldüm ya dizi böyle bitmemeliydi daha Big Mousu'un o ölen adam olduğunu bile kabullenememiştim şimdi de Miho'nun ölümü🤦‍♀️ senaryo güzeldi ama eksikleri vardı bir kere Big farklı biri çıkmaliydi orası daha iyi kurgulanabilirdi...Barollerin uyumuna diyecek sözüm yok harikaydılar bu ikili en kısa zamanda romantik bir dizi de bir araya gelmeli 🙏❤
  • Bu kadar boktan yere bir ölüme gerek var mıydı cidden artık kore dizilerinde ucunun açık bitmesine alıştım bu son beni şaşırtmadı ama mihoyu cidden öldürmek için öldürmüşler son bölümler yazılmak için yazılmış cidden hiçbir sürükleyici yanı yoktu

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Ikinci sezon olsa olurdu olaylar bir yere baglanamayacak diye endişe içindeyken cha do hanın kan kusması beni zevkten dört köşe etti bir o kadar da ko mi honun öldüğüne üzüldüm kocasını hep destekledi bunu hakketmedi bu dizinin kurbanı o oldu BIRDE ESKÍ KARISINI öldüren kadın kadının cinayeti bile ortaya çıkmadı açıkçası bu beni yıktı onlar için kanser bile kolay ölüm bir sürü örtbas edilmiş olaylar mevcut . Neyse bu bir dizi diyerek yorumumu sonlandırıyorum Başları biraz saçma ötesi olsa da son bölümlerde çok iyi toparlamistı güle güle big mouse merhaba yeni Korean dramalar
  • A noktasından K noktasına kadar çok keyifli gelmiştik.... son bölümde K noktasından Z noktasına bir çırpıda geliveren, koca koca boşlukları olan bir finaldi. şaşırmadım, üzüldüm. senaristin başka bir proje için acelesi vardı anlaşılan.
  • Herşeyin son 10 dk da çözülmesi o kadar emeği hiçe saymak gibi. Bu sonu hak etmedi bu dizi
  • klasik "kore dizi finali" yine şaşırtmadı.
  • hic bitmeseidi keske yha
  • Bence finali gerçekçi olmaya çok yakındı. O yüzden çok beğendim. Hatta kendi acı şarabından tattırmak deyimi bu finale çok yakıştı
  • bir dizinin daha sonuna geldik. son 2 bölüme her şeyi bu kadar sıkıştırmasalardı daha güzel olurdu. birden tam duygusallaştım göz yaşım geldi diyorum anında bir adrenalin daha. en büyük mihonun cenazesini yapmalalrı olmuş artık yönetmende kafa karışıklığı olmuş hemen bitsin gitsine getirmiş konuyu. ama güzeldi lee jun suk karizmalığı vardı tamamiyle 4 bölümdür. yönetmen alın dibiniz güşün demiş direk. muhteşemdi.....
  • Yorumları hep okudum herkes aşağı yukarı aynı şeyleri yazmış. Tekrara düşmek istemem ama gerçekten mükemmel bir diziye yapılabilecek en kötü final. Big Mouse'un falcı amca olmasından tutun Miho'nun salak salak radrasyonlu mekanda hiçbir önlem almadan dolaşmasına, Changho'nun sonunda Sedat Peker'e bağlamasına kadar dizi komple sığlıklarla doldu. Çok üzgünüm ama yazık etmişler diziye :(
  • Lee Jong-suk bu adamın her dizi çok iyi olur ya. kendi karizması diziye yansıyor. sadece o değil mükemmel bir kadro ile başladılar harika bir senaryo ile bittti. diziye bayıldım. bu gibi güzel işler izleyebiliriz umarım. :D
  • Dizi yorgan gitti kavga bitti misali son bulmuş ama nedense kendi acimdan çok yadırgamadım finali değişik rutinden uzak bir final olmuş.
  • Finali becerememisler yine maalesefnherseyi son 10 dk sikistirmislar cok begenmedim acikcasi sonu lee jong suk icin izledm big miuseun tarotcu olmasida beni tatmin etmedi valla
  • bu son neydi şimdi bundan önceki bölümlere aşık olmuşken bu kadar sıkıştırma bir final aşırı saçma mihoyu da direkt öldürmeyi seçti senarist savaşabilridi bunun için

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Fena tadım kaçtı...Harika başlayan dizinin finali ancak bu kadar kötü ve zorlama olabilirdi.
  • yani bölüm nerden tutsam elimde kalıyor nerde ilk beş bölüm nerde bu son iki bölüm karısını öldürmek hiç iyi tercih değil başrol ölünce dizi daha etkileyici, güzel veya unutulmaz olmuyor ki. Kadın adam içeri girdiği andan itibaren parçaladı kendini karısı ölen adama bak sanki lösemi ile 10 yıl savaştı da öyle ölüyor bu ne sakinlik ya resmen erkolar dünyası kurtlar vadisi tadında final benim için bu adamın polat alemdardan farkı yok mesela şuan
  • Off ucu açık bitti benim takildigim bi kac sey var ilk olarak baskan kang miydi neydi onun oglu seri katil denildi ama onun yerine baskasi girdi ceza evine o sey miydi Tak Gwang Yeon acabaağ bide mihonun ölüm sahnesi niye gosterilmedi ve bu son bu diziye yakisti mi ya daha mukemmel ve ihtisamli bi son hakediyorduuuu

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • güzelim diziye böyle final olmamalıydı ve dizinin içinde de şahsen beni tatmin etmeyen noktalar vardı. no park'ın big mouse olduğu nedense bana pek ianandırıcı gelmedi. umarm ikinci sezon gelir :/
  • Jonk Suk'un bu bölümdeki rolünü hiç beğenmedim eşin ölüyor az ağla be bu ne duygusuzluk. Hiç olmamış şaşırma duygusunu bile düzgün yapamamış. Duygusallığı hiç iyi yansıtmıyor. Güzel oynamamış maalesef

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Bu nasıl son? Onca olayı son bolume sıgdırdılar ama yinede yeterli gelmedi, gerçek big mouse çok kolay öldü onun hikayesi bile işlenmedi. Aşırı saçma olay örgüsü. Bölümleri uzattıkça uzattılar aşırı sıkmışlar. Chang Ho'nun Mi ho ile daha az sahnesi oldu neden 16.bölümde hala olaylara odaklanıldı. Çok kötü gerçekten. Kızda çok erken öldü yani. Hatta gerek yokmuş bu ölüme ne gerek vardı saçma sapan son ya hiç beğenmedim gerçekten. Babasıyla bile duygusal sahnesi yok. Hiç olmamış yeniden çekilmeli. En büyük hayal kırıklığı olan dizim bu oldu. boş boş olayları uzattılar big mouse kim diye 13 14 bölüm oyalandık resmen o da hemen öldü. dizi güzel ama çok hatası var. 5/10 veriyorum

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • bitti mi hikayemiiizzz bu ne bicim son boyleeee
  • Bu final halis mi?? Mükemmel dizinin finali nası böyle dümdüz bitebilit? Big Mouseu oatlatacaklar diye bekle, ilk üçlüden 1 numara çıkacak diye bekle, Teksastaki katil oğlu bekle?? Ve daha açıklanmayan fragman gibi geçen kısımlar? Son 3 dkya sığdırma çabaları? Wtf? Şehrin tüm gücü mükemmel bi şekilde bizde Mihoya yol açtıkar vs kesn patlıycak sonda dedim ama dümdüz bitti, Asla böyle bi sonu haletmiyo be böyle bi sonu kabul etmiyorum,, Final sadeceMihoya ağlamayla geçti ki Changonun da ben bile ağlamaktan yırtılırken zorlukla gözünden düşen bi damla yaş hiçbir duyguyu geçirmedi çok sahteydi, ki normalde Jongsukun nası ağladığını biliyorum gördüm başka dizide, burada başlarda da hapiste bile karısıyla arasına girilince daha fazla ağlamıştı, ay asla böyle bi final kabul etmiyorum başka final çekilsin cidden
  • Son bölümü genişletseydiler konuyu 2.sezon için 16.bölüm çıkarmış yönetmenim bu ne acele hepsini 1 bölüme sığdırdın =/
  • Senelerdir savunduğum tek şey, Koreliler Final yapamıyor arkadaş...! bu kaçıncı hiç olan dizi ??? 10-15 bölüm kaf dağlarında seyir zevki yaşatıyorlar 16 (final)bölüm Fossssss neden abi neden??? Elinde 10 numara hikayen var neden ordan yürüyüp gitmiyorsun? Ne izledim şimdi ben belediye başkanlığı seçimleri mi? Hele Miho konusuna girmek bile istemiyorum o bambaşka bir facia.... Vallahi içimden geçen şu; Final sandım Fosss çıktı da Vıttırı Vızdık Kore senaristleri....
  • bir de mihonun babansını falan da göstereydiniz ya son dk ya çok şey sıkıştırdınız. kore dizileri yüzünden final nasıl yapılır onu bile unuttum
  • ucu açık kalan şeyler vardı. gerçek bm ın kızını kim öldürdü. gibi gibi gibi çok şey vardı üstelik mihonun ölümü ani oldu. hasta olduğu fiziki olarak çok belli olmuyordu çat diye kız gitti. güzeldi şaşırtıcıydı tatmin etti ama 2. sezonu gelecek gibi bitti. sanki 2. sezonda park changho yu bm olarak görecek hikayenin üstün körü kısmını görecekmişiz gibi geldi. miho ise içime oturdu. umarım kendinden sonra olan bitenleri izleyebilmiştir.
  • Daha iyi bir sonu hakediyorlardı özellikle park changho ve Miho, bu hikayede kazanan ve mutlu olan tek kişi Gong jihoon'du. İyi bir sonla da bitebilirdi, kimine göre iyidir bilemem ama Miho ölmeseydi benim için iyi bir sondu. Park Changho'dan daha çok ağladım sanırım Miho için. Olması gerektiği gibi oldu bence ya, diyebilecek çok bir şey yok. İzlediğim en iyi dizilerden birinin sonuna geldim, geldik. Ama dediğim gibi Miho ölmeseydi 10/10 bir finaldi.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Harika Bi diziydi Lee jung suk tan daha azı beklenemezdi. Her bölümü heyecan ve merak içinde izledim. Ama keşke Mi Ho ölmeseydi hiç hak etmedi.
  • Olmadı bu son olmadı böyle diziye böyle bir son hiç yakışmadı oysa ne kadar heyecanlı güzel gidiyordu dizi :(
  • çoğu kişi mutlu son beklemiş ama fragmanı yayınlandığından beri mutsuz son olacağı belliydi bence. çok güzel bir diziydi çok hızlı bitti keşke bölümleri daha fazla olsaydı mihonun ölümündeki o duyguyu daha iyi yaşatabilirlerdi mesela babasının ölüm haberini aldıktan sonraki halini gösterebilirlerdi veya changhonun mihonun mezarına gittiğini de gösterebilirlerdi onun dışında ilk bölümden beri beklediğimiz her şeyi son 5 dakikaya sığdırdılar keşke mihonun ölüm sahnesi de olmasaydı aralarında..

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • ulan kadın senin için o kadr ugrastı bi aglasaydın son bölümde hiç duygusallık yoktu
  • Ne hayır of ne diyonuz be mi ho böyle ölemezsi olmaz yas of ya ağlıyorum hüngür hüngür Do ha hak etti sonunda geber pislik.. ama en son 10 dakika aceleye gelmiş gibiydi... 2 bölüm çıkardı... of çom özliyecegim bebeklerimi umarım baska bir projede beraber goruruz onları.en sevdiğim jong suk dizisi bu artık .hoşçakaş big😭😭😭😭❤️❤️
  • Miho acayip cesur bir kadındı olayları ona yönlendirip onu big mause yapsalardı tadından yenmezdi alışıldık şeyler değil de biraz da bilinmedik olmayan şeyleri deneyin bea kadın öldü ama pisi pisine öldü big mause olsaydı bari bir amacı olmuş olucaktı bir kadının olması acayip yanıltır dı izleyicileri ve eşi olduğu için daha da şok olurduk big mause olan kişi beni hiç tatmin etmedi. Dizi de jihoon iyi ki vardı arada yüzümüzü güldürdü en sevdiğim karakter😂
  • O kadar uzun yorum uaptim niye paylasilmadi ki yorumum
  • Lan karın hasta öldü ölüyor iki hüngür hüngür ağla be bu ne duygusuzluk gözler gong yoo nun goblin ağlayışını arıyor yeminle
  • bu nasıl final ya aq mutlu son hakediyorlardı.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Ahh... bitti aşkımın dizisi .çok guzeldi her seyiyle MÜKEMMEL bir diziydi..goodbye my love.❤️
  • Ya bu nasıl bir final. Daha açıklanmayan bir sürü şey var. Her şeyi son bir dakikaya sığdırmak nedir 🤬 Bir sezon daha yapılacak konu kaldı geride. Mi Ho niye öldü ya ve ölümü niye bu kadar basit işlendi. Hiç bir duygu tam verilemedi. Böyle bir dizi bu şekilde bir finali hak etmedi gerçekten. TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • O son 10 dk beni bitirdi
  • Of Do ha ya çok iyi bir son oldu mahkemede syçlu bulunsa bile az ceza yerdi ve o kadar şeye rağmen halk seçti adamı yine. İçimin yağları eridi ağzından kanlar gelince. Karısına da çok iyi oldu az da olsa o hastanede çekti cezasını mi ho demişti gözünden kanlı yaşlar akacak diye. Bölüm sayosı az geldi ama eksik şeyler vardı karısını öldüren doktorun pisliği ortaya çıkmadı başkanın katil oğlu dönmedi kpreye ve iilediği suçların cezasını ödemedi. Ayrıca Jerry önemli bir kpnumdaydı bence hala öyle düşünüyorum iki günlük big mouse takımından değildi yani o da çıkmadı ortaya. Ah Mi ho ölmese iyiydi. Bi de adamları balık çiftliğine götürdü suya düştüler kavga ederken insan bi uyarır aha dedim gittiler yine tedbirsiz davrandı Mi ho bence. Hızlı oldu son bölüm anca sıkıştı her şey. Do ha karısına nasıl öyle davrandı hayret seviyor dibiydi bi de.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Ben sonunu biraz aceleye getirilmis buldum ama genel olarak O KADAR İYİ BİR DİZİYDİ Kİ daha iyisi gelene kadar bu diziyi aşamayacağım galiba
  • Miho.. of ya

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Of bu nasil final ya her seyi son 10dk da gostermisler resmen sirf 16bolum olsun diye boyle ustunkoru yapmasaydiniz ya ayrica dizi muhtesem baslamisti son bolumler niye boyleydi ya.. mesela brn hala big mouseun o adam olduguna inanmiuorum owjckwnvoajvjw hic bm tipi bile yoktu aaaa neyse jongsuk icin baslamistim ama zaten genel olaraj iyiydi
  • 2 сi sezon olmazsa olucekmisim gibi
  • Kendi kazdığı kuyuya düştü sonunda Allah bilanııı virdiiii çok kinlenmişimmmm
  • SPOİLER!! final hiç içime sinmedi her şey son 10 dakikaya sığdırılmış gibiydi ayrıca mi ho ölmemeliydi dizi benim için mutsuz sondur miho ölmemeliydi ve biz park changho ile daha çok sahnelerini görmeliydik. çıldırıcam ya neden senarist NEDEEN?

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Böyle bir son için bunlara gerek yoktu. Zaten ucu açık kaldı yine bana göre ikinci sezon gelmesi gerekiyor. Yoksa aşırı saçma olur. Her şey tek karede halledildi.
  • Güzelim diziyi b*k ettiniz.....
  • Maalesef ki son bolum benim icin hayal etdiyim gibi cikmadi sanki bosuna izledim 🙄
  • Açık uçlu bitti dizi big mause olduğuna göre bir daha ki sezon olsun madem bir de big mause ken izleyelim son iki bölüm beni tatmin etmedi oğul oğul dediler kang ın oğlunu goremedikte birinci ikinci üçüncü kişi dediler ordada bir kopukluk vardı en çok şeye üzüldüm seri katıl seri katil deyip durdular çocuğa zavallim sinek bile öldürmemiş psikolojisini bozmuşlar hapiste ondan fevriymis
  • Ko Miho ölmemeliydi ama yinede çokta kötü bitmedi... Artık kendimi boşluktaymis gibi hissediyorum çok güzel bir dizi daha bitti sanırım defalarca izleyeceğim bu diziyi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • sonu beni hem sevindirdi hem ağlattı do hanın sonda ki havuz sahnesinde kan kustuğu an suyun o su olduğunu anlayıp kahkaha atıp ağlamaya başlamam umarım tek değilimdir mihonun da bu yüzden ölmüş olduğunu hatırlattı çünkü... miho üzümlü kekim seni seviyordum ama sonda ki congho çok iidi herhes eğildi ya önünde dedim işte benim aslanıma da bu yakışır

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Her şeyin çok ortada kaldığı bir final oldu, klasik kore dizileri işte, o son kıç kadar 1 saatlik bölüme bütün finali illa sığdıracaksınız yani. Madem böyle yapacaksın bari final bölümünü 1.5 saat falan yap da birazcık işle şu konuları. Bu ne şimdi adam kötü oldu ee tamam da yani olabilir de çok makul bir neden değildi bu chango'nun kötü big mouse'a dönüşmesi için. choi doha zaten delinin tekiydi, bunu onu big mouse zannettiğimiz bölümden beri anladık zaten, herif ruh hastasının teki olmuş iyice. Yani şimdi bunu son bölümün 10 dakikasına bırakıp aa tamam kanunlar yetersizmiş o zaman ben bunu öldüreyim... böyle iş mi olur ya?

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Açıkçası beklediğim son kesinlikle değildi , aklımda miho' nun ölmesi vardı ama yinede saçma geliyor bana Kore dizileri veya filmleri güzel ama final sahnelerini yapamıyorlar ya , bu bölümü peçetelerle bitirdim 😥😭 park cang ho ❤️ koo miho

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.

  • Spoi!!! Keşke miho ölmeseydi abi ya :'(
  • 1 saatte en fazla bu kadar ağlayabilirdim güzel bitti gibi ama çok üzücüydü ko mi ho keşke ölmeseydi. bide başkan kang ın oğluna noldu acaba amerika dan dönmedi o olay öyle bitti mi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • O kadar üzücütdü ki kimse ağlamaktan yorum yazmamış 😭😭🤧

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Bu dizi o kadar mükemmeldi ki içime işledi resmen. Sonu da gayet mantıklı, yerinde bitti. Her şey akışına göreydi çok güzeldi 😭😭😭 tabi bazı şeyler farklı olabilirdi ancak böyle olmasaydı akılda kalıcı olmazdı;))
  • yani çok üstünkörü geçilmiş bir bölüm gibi oldu, hala 1 numaralı adam kimdi onu merak ediyorum, evet dizi park chan ho nun big mouse olmasına odaklandı ama bölüm çok üstünkörü geçildi üzüldüm
  • Bu nasıl bi sondu yaaa
  • Bu an 2. Sezona kalacak zannettim. Çok şükür kalmadı. Güzel diziydi, izlenilebilir
  • tam cezalılar cezasını bulamadan bitecek diye düşünürken herkes cezasını buldu ama miho'suz bitmeseydi iyiydi be

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Dizinin 2. Sezonu olur mu acaba bir an öyle hissettim son dakikalarda yoksa sadece bana mi öyle geldi
  • Çok güzel diziydi gercekten. Son dakikalara kadar hicbir seyin bir sonuca bağlanmaması, dizinin bölüm sayısı artacak gibi bir izlenim vermisti fakat nihai sonu son 5dk ya sığdırmasalarmış iyi olurmuş. Kızın acısını yaşayamadan birden çatır çatır yargının işleme süreci, kötü adamımızın hızlı ölüşü, karısının kurtuluşu ve kötülerin cezalandirilmasini cok hizli verdiler. Kısacası buruklukla beraber güzel bir sondu.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Ya olmadı böyle yaa. Ters köşe bekliyordum hiç hiç olmadı. Weee weee nedeeennnn
  • Miho'nun öleceğini biliyordum ama bu şekilde tahmin etmemiştim kahroldum resmen

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Ji Sung ve Lee jongsuk kötü dizi seçmez tezi bir kez daha kanıtlandı gönül rahatlığıyla izleyebilirsiniz
  • Bu sondan sonra ikinci sezon olmalı ve madem her şey bu noktaya geldi park chang ho'yu big mouse olmuş haliyle, tamamen savaşırken izlemeliyiz bence. her şeyi şaka gibi fragman yapmışlar asla tatmin edici bir son değildi bence. miho'yada çok üzüldüm hemen hemen her şey havada kaldı. umarım big mouse'un savaşını içeren daha detaylı bir sezonu falan olur.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • 15 ve 16cı bölüm aşırı karmaşık oldu sonuda öyle bitdiki kendimi boşlukta hiss ediyorum doğruyu söylemek gerekirse beklentimi karşılamadı:/ 2 sezonda çekilecek galiba ama Miho olmadıktan sonra ne manası var diye düşünüyorum sonuçta Changho'nun arkasında hep o vardı.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Baştan sona çok iyiydi :) fav dizilerim arasındasın big mouth!!!!!!
  • yürrrrüüüüü beeeeee big mausıııııııııııı anammmmm siyah takımını yediğimm <3<3 keşke ikinci sezon olsa da seni şöyle ağız tadıyla big mouse olarak izlesek be changhocum

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • İyi bitti aklımdaki birçok soruyu tamamladı ama Amerika da ki seri katil aklıma takıldı birde 1.numara kim ortaya çıkmadı mi ho nun ölümü beni aşşşırı etkiledi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Klasik bir k drama gibi bitti gerçekten 2 bölümdür uğraşıyorlar yine her sey son 10 dk kala ortaya çıkıyor biten bitiyor hizli bir finalle bağlıyorlar olan mi ho ya oldu gerçekten tabu ki genel bakıldığında guzel bir diziydi değişikti ama final bağlama konusu klasik tüm kore dizilerinde olduğu gibi her sey 10 dk kala bağlanıyor hopp bittinsnxjdnd değişik valla ama neyse bir dizinin daha sonuna geldik yapımda ve yayında çeviride emeği geçen herkese teşekkürler sıradaki lee jong suk dizisine artık 🤘🏻💖
  • Final beni hiçbir şekilde tatmin etmedi. Ko Mihoyu öldürme detayı çok gereksiz bir hamleydi, kadın kemoterapi bile almadı. Lösemi 4. seviye bir insan birkaç hap alıp tabiki iyi olamaz sürekli ölücem ölücem diyip öldü yaşamak için savaşmadı bile ekran karşısında kudurdum. Big mousea gelecek olursak no parkın cidden big mouse olduğunu düşünmemiştim jerrynin çıkmasını bekledim kaç bölümdür meğer gerçekten tarotçu dedeymiş o olay da çok basit kaçtı. Kore dizilerinin klasiği koskoca 16 bölümlük dizinin finaline sıkıştırmak tüm olayları fakat böyle olunca oldu bittiye geliyor her şey. Başkan Kangın oğlunu da göremedik merak etmiştim. Final benim için hayal kırıklığı oldu.
  • Şimdi şöyle ki... Dizi birçok soruyu ve daha önce ortaya atılan konuları cevapsız bıraktı. Mesela Başkan Kang'ın psikopat oğlunu. Fakat ben bundan hiç rahatsız olmadım çünkü başından beri üzerinde durulmayacağını tahmin etmiştim. Adam Amerikada. Ana konuyla uzaktan yakından alakası yok. Ne Gong Jihoon'un ne de Chagho'nun onu bulup bir de başlarına dert açacaklarını düşünmüyorum. Bir sürü hayal kırıklığı yaşattı bölüm ama Miho'nun ölümü en kötüsüydü... Ölümünü kabullenmiştim çünkü kemoterapi görse bile yaşaması garanti değildi çünkü lymphoma çok ağır ve ağrılı bir hastalık. Miho sırf kanı zehirlendiği ve zamanında önlemini almayarak 4. evreye geldiği için şansı yoktu. AMA BU KADIN BUNU HAKETMEDİ YA. Hayatı boyunca sadece uğraşan taraf oldu. Ama hayat hakettiğini hiç ona vermedi. Başından beri boşanıp, nafakasını da alıp kendi hayatını yaşamaya gidip Changho'yu ölüme de terkedebilirdi ama yapmadı. Jang Hyejin, Miho, Tak Kwang Yeon ve Miho'nun babası resmen hikayenin esas kurbanlarıydı. Kadın öylesine hiçbir şey olmamış gibi öldü... Televizyonda hastalığını açıklamak zorunda olduğunu farkettikten sonra direk babasını araması, onu önceden sakinleştirerek mutlu olduğunu söylemesi :") Dünya Miho'yu haketmediği için öldü diyerek kendimi avutacağım. Öldüğünde Changho'dan daha çok ağladım sanırım. (Bu bir sorun aslında.) BU KIZ DAHA DEDEKTİF OLACAKTI. Lymphoma kan kanseridir. 4. evrede olan birisinin ortalama yaşama süresi 4-5 yıldır. Fakat bu hastanın bağışıklık sistemine ve sağlık geçmişine dayalı olarak değişir. Kısa bir süre önce sağlıklı olduğu spylenilen yabancı bir youtuber kendisine Lymphoma tehşisi konulduktan 2 ay sonra öldü mesela. Yani asla yaşam süresi garanti edilemiyor. Gong Jihoon hikayenin tek kazananı oldu. Changho hayatına "hayatı" olarak tanımladığı Go Miho olmadan devam etti. Go Ki Kwang tek kızını kaybetti. Jang Hyejin'in cinayeti adalete uğraşamadı. Changho adaletle alt etmeye çalıştı Doha'dan sonunda başaramayacağını kabul ederek cinayet işleyerek kurtuldu. (Bu arada bu aşırı tatmin ediciydi. Doha'nın en sevdiği şey yüzmekti ve Changho bunu kullanarak hayatına son verdi. Hem de kendi ilacının tadına bakmasını sağladı.) Hyun Ju Hee sonunda gözlerini açıp gerçeği görebildi. Changho Miho'nun son isteği gibi "iyi bir Big Mouse" oldu. Sondaysa her şey bittikten sonra hikaye siyah beyaz olarak devam ediyor. Bu da Changho'nun Miho olmadan hayatıydı. Kısacası harcanan aşıklar kategorimize Miho ve Changho da katıldı. 16 yıllık aşk hikayesinin sonu da böyle bitti. “In another life, he would make her stay. ​So he doesn't have to say she was the one that got away... ”

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.

  • Böyle mi olacaktı sonu.. Ah miho ah changho acısını bile yaşayamadı :' bittiğine üzülüyorum dizinin. Her ne kadar sonu tatmin etmese de dizi birçok kez şaşırttı oyuncular çok yetenekliydi bence. Her dizide başrol iyidir hemen hemen ama bu dizide tüm karakterler iyi oynadı. Hapishane sahneleri çok iyiydi. Neyse uzun lafın kısası izlediğime pişman değilim. Lee Jong suk ve yoonanın oyunculuğunu birlikte başka bir dizide görmek dileğiyle

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • yaaa neden mutsuz son :(((

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Abi ciddi misiniz ya bu nasıl son hiç beklemezdim
  • Yine final hayal kırıklığı 🥺

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Kadın karakterin ölümünden sonra, kötü karakteri öldürünce bizim elemanın. Artık gri renge bulanması ekranın, sadece eşini hatırlarken tekrar renk gelmesi ve başta en tepedeyken ordan indiricem onları diyip bunu gerçekleştirmesi güzel ayrıntılardı. Bu sefer tüm soruları cevaplayıp 2.sezona göz kırpmış. Herhalde vagabond'dan sonra çok azar yedi senarist. Gelmez ama, gelirse çok güzel olur. Dark Park Chang Ho görsek dadından yenmez.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Yine aceleye getirilmiş bir son... Bu hikayede yanan Miho oldu... Yoona'nın en başarılı oyunculuğu bu diziydi kesinlikle.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Ahhhh miho ölmeyeydi ya bu kadar acıdan sonra mutlu sonu hak etmislerdi oofffff

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Güzel bir filimde ama kadının ölmesi olmadı ama iyi filimdi
  • Dizi çok güzeldi genel olarak, tahmini 20-25 tane kdrama izledim. İzlediğim en iyi kdrama olabilir, dizinin tek kötü yanı sonda miho 'nun ölmesi. Hastalığını neredeyse Changho hiç umursamadı bile azıcık üzüldü sanki grip oldu anasını satayım. Harici olarak hem senaryosu, hem oyuncuları, hem oyunculukları, hem çekim kalitesi olmak üzere her şeyi çok çok profesyonel ve güzeldi. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık, ayrıca bizlere bu çeviriyi günü gününe sunan dizikorea çeviri ekibine de çok teşekkürler çok minnettarım çeviri ekibine. Lim Yoona 'yı The K2 dizisinden sevmiştim, Lee Jongsuk 'u ise W two world dizisinden tanıyıp sevmiştim, bu diziye de onlar için başlamıştım, iyiki başlamışım gerçekten harikaydı. İlerde tekrar izleyeceğim diziler arasında şuan. Tekrardan hızlı çeviri için, dizikorea çeviri ekibine çok teşekkürler.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Bu nasıl final miho nasıl ölür senarist sırf final yapması gerekiyordu gibi bir bölüm olmuş dizi bu kadar güzel olurken finalı çok kötü olaylar çok çabuk oldu final böyle olmalıydı🥺

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Bu nasıl final aklimda Kalan sorular 1. Yaşlı adamın oğluna ne oldu 2.jerry'ye gelen notta ne yazıyor du 3.gercek big moth kimdi Not. Kadının ölüm sahnesi niye böyleyedi hiç duygusal degidli, oldu bittiye geldi resmen üzücü 💔
  • O kadar çabuk bitti ki bu dizi... En azından sonu adaletli bitti eğer Choi Do Ha hapse girseydi olmazdı iyi ki geberdi Mi Ho hariç her şey güzeldi. Ben Chang Ho nun big mouse halini daha çok görmek isterdim. Çeviri ekibine teşekkürler

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • diziye 10 üzerinden 9 veriyorum. konuların çoğunu son 2 bölüme sığdırmak bana biraz ağır geldi açıkçası. chango ile miho kesinlikle bu sonu hak etmiyorlardı. bu sondan tatmin olmadım, hem de hiç... umarım 2. sezon olur çünkü bu diziye bu son çok olmadı gibi.. choi doha için ve mahkemeler için daha detaylı şeyler görmek isterdim. kısmen diziyi yarım bitirdiler... özellikle miho? eğer gerçekten öldüyse bir cenazeye kesinlikle değecek bir insandı, onca katkısı oldu ya... yapmayın cidden inanamıyorum öldüğüne..?

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Bu finale şaşırdık mı hayır:) kireli senaristler bizi hiç şaşırtmıyor. +1 bölüm daha olup anlaşılır konular havada kalmadan final yapabilirdi.
  • daha iyi bir final olabilirdi :(
  • Miho'nun ölmesini kabullenemiyorum ya böyle bitmeseydi keşke mutlu sonu hakketmişleri sonu daha güzel bitebilirdi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Genel olarak final bölümü güzeldi ama çok oldu bittiye geldi bazı yerler. Bazı yerler açıklanmadı. Mesela MiHo’nun hastalık süreci ve ölümü bana geçmedi o duygu. Kızın en azından bi cenazesini görseydik. Araya bi babasıyla vedalaşmasınıda koysaydınız. Hiç çaba gösterelim, iyileştirelim dersi yoktu. Tamam kimyasal sonucu kesin ölüm ama yani en azından bi çabalasaydınız be. DoHa’nın ölüm anı güzeldi. Ama sonrasında yine 1 saate sığdıramadıklarını bize anlattılar. Seri katil oğlanda çıkmadı zaten. Dizi eksik kaldı. Tam olarak tatmin olduğum söylenemez. Ama keyifle izlediğim bir dizi oldu. Her hafta bölümlerini merakla bekledim. Final eksikti sadece

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Benim için mi ho'nun ölmesi mutsuz son demek...

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • bu final mi yani???? böyle iğrenç bi final olamaz
  • dizi güzeldi ama açıp bir daha izlerim diyebileceğim bir dizi olamadı. müthiş şekilde başlamıştı ama sonrasında sıradanlaştı. doha belediye başkanı olunca 2. sezon mu gelecek acaba diye düşünmedim değil. sonu çok çabuk bağlamışlar..

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Neden ya neden ne gerek vardî yani miho'nun ölmesine. O ölmed3n de dizi daha güzel bitebilirdi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Yaaaa Çok güzel bı diziydi bitmesine üzüldüm Cho Doha'nın öyle ölmesine çok sevindim ama benim anlamadığım şey miho oldumu olmedimi anlamadım ama sanırım öldü 🥺😔
  • Keşke izlemeseydim nereen izlemeye başladım sonu bu kadar da kötü bitimezdi
  • Başkanın oğlu ve big mausun 1. adamı kimdi niye açıklamadılar ya
  • ya of miho ölemez ya hayır yapmayın

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • bir dizinin daha sonuna geldik:') sonunu beğenmeyen bir sürü kişi olacağına eminim ama ben nedense sonunu beğendim. her zaman mutlu son izlemektense böyle duygusal sonlar daha çok etkiliyor beni. ama dizinin sonu bir yana, cidden senaryosu ustalıkla hazırlanmış bir eserdi ve kesinlikle 2022nin en iyi dizisi olduğunu düşünüyorum. en son bölüme kadar merakla izlediğim ne sürekli teoriler üretmeye çalıştığım nadir dizilerden biri oldu big mouth. neyse lafı uzatmayayım umarım dizinin sonu hakkında benim gibi düşünenler de vardır.) ve ayrıca bütün bölümleri günü gününe çevirdikleri için dizikorea ekibine teşekkür ediyoruum.
  • Reis yaa, Miho'yu kaybettikten sonra adalet yerini bulsa, Changho zengin olsa ne olur, Changho için hayatın mutluluğu uçtu gitti.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Bu kadar acele bir final görmedim ha gerçekten Miho'ya olan çok gereksizdi ayrıca o kadar kötülük yapan Doha'nın bu kadar kolay ölmesi hiç tatmin edici değildir bence bir bölüm daha uzatılabilirdi ya da bambaşka bir son olabilirdi gerçekten Koreli yazarların final yapamama sorunu hala devam ediyor
  • miho'ya çok üzüldüm maalesef.Choi doha'nın ölmesine de çok sevindim.
  • sondaki changho nun mükemmelliği
  • neyse ben kendi finalimi kendim yazıyım en iyisi :')
  • mi ho keşke yaşasaydı 😢

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • en sevdiğim dizilerden birisi daha bitti
  • off bu nasıl final ya big mouse o ahjussi olamaz. cıtayı o kadar yukselttiler ki cıtır bi oppa beklemistim :d o kadar gucluyse neden öldü. her sey havada kaldı...

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Bu ne biçim final anlamadım. 1. Gerçek Bigmouse kim ? Hala açıklanmadı. O hapishanedeki adamın bigmouse olduğuna inanın kimse yoktur zannedersem. 2. Başkanın serikatil oğlundan bahsedildi gösterilmedi. Bu kadar gizem, heyecan içerip bu kadar kötü bir sonu hak etmedi. Mouse dizisi gibi ters köşe olmayı beklerken yeşilçam finali gibi sonla bitti.

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
    • seri katil oğlu Choi Do ha değil mi? ASlında sunghyun o ama adını sonradan choi do ha yapmış çünkü psikopatça gülüyor kolay adam öldürüyor

      Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • ko miho keske ölmeseydin ya aglamak istiyorum suan off bitti dizziii

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • bu nasıl finaldi ya hepsini son bölüme sıkıştırmışlar olmamış bence. kadının ölmesi bile çok üzücü gelmedi öyle karışık bi bölümdü yani

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • Adamas'tan sonra bu dizi'de final neysem çeviri için teşekkürler
  • Veda etmek o kadar zor ki,Mouse a veda ederken de cok zorlanmistim.Senin gozyaslarina kurban olurum be Chang Ho,Miho cok uzdu beni.Ben bu sonu nasil unutabilirim ki.Fedakarlik yapip Chang Ho ya soylememesi ayri bir icimi yakti🥺Umarim en kisa zamanda yeni bir diziyle geri doner,ben cok fazla ara verecegini sanmiyorum.Yakinda haberleri gelir,seneye de yayinlanir.Bir sonraki projesi aksiyon olsun istiyorum ya,ya da hic yapmadigiama cok istedigi tarihi dizide yer almasini cok istiyorum.2 sene askerden donmesini bekledim,bu diziyi de bekledim,digerini bekleriz wkdjwkdjwldjw

  • Miho Öldü ve Chang Ho Sonsuza Kadar Big Mouse Oldu

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedirYorumu görmek için tıklayınız.
  • umarım mi hoya bişe olmaz ya bütün ipler mihonun elinde
  • Hiç finalmiş gibi gelmiyor ya. Bitince boşluğa düşecek gibiyim
  • yaaaaaaa senarist sen napttinn yaa , insanlar sadece mutlu son istiyor ve hayatın her zaman mutlu olmadığını unuttular, bu üzücü.
  • yaa umarım miho kızımız ölmezz 🥺
  • Sonunda final bölümü !!! Umarım mutsuz son olmaz ağ o kadar şey yaşandıktan sonra..

background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1 background Layer 1